graphic Forum www.npkclan.fora.pl Strona Główna  


Ogulne zasady PCl To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
 Forum www.npkclan.fora.pl Strona Główna -> Pcl Rulez  
Autor Wiadomość
 PostWysłany: Nie 14:08, 23 Mar 2008 

kebab
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

 
 
 

Ogulne zasady PCl

I. Zasady ogólne.
1 Polish Clan League (dalej PCL) jest organizacją suwerenną i niezależną od innych stowarzyszeń.
2 PCL jest organizacją skupiającą graczy w celu przeprowadzenia rozgrywek team vs team (dalej TvT) i player vs player (dalej PvP)..
3 Wszyscy członkowie PCL są zobowiązani do przestrzegania zasad tej organizacji i podporządkowania się decyzjom organizatorów.
4 Kierownictwo PCL ma za zadanie organizować i przeprowadzać rozgrywki TvT i PvP między graczami Diablo 2 Lord of Destruction w Polsce w przyjaznej, przyjacielskej atmosferze i dołożyć starań aby liga odbywała się na zasadach fair-play.
5 Rozgrywki PCL mają miejsce na krainie Europe, na zamkniętym battle.necie (closed battle.net).
6 Obowiązujący poziom trudności w czasie walk ligi to poziom normalny (normal).
7 Rozgrywki odbywają się w najnowszej, oficjalnej wersji poprawki (patch).
8 Przedstawione tutaj zasady obowiązują w każdej edycji ligi PCL, jednakże każda z edycji może do owych zasad wprowadzić pewne zmiany.

II. Składy.
1 Drużyna musi składać się z ilości graczy podanej w zasadach oddzielnych edycji ligi PCL.
2 W zgłoszeniu drużyny należy określić kapitana drużyny oraz podać skład drużyny (włącznie z kapitanem), oraz konta i klasy postaci którymi dana drużyna gra.
3 Minimalny poziom doświadczenia postaci zgłoszonej do rozgrywek to 80.
4 Zgłoszony na początku rozgrywek skład drużyny nie może być zmieniany w czasie trwania ligi.
5 Każdy gracz może należeć tylko i wyłącznie do jednej drużyny. Natomiast w ramach drużyny może wystawić dwie postacie (jako postać ze składu podstawowego oraz inną postać jako rezerwowego).
6 Zabronione jest użycie najemników.
7 Zabronione jest użycie oraz posiadanie jakiegokolwiek punktu zainwestowanego w umiejętności paladyna Odporność na ogień (Resist Fire), Odporność na błyskawice (Resist Lightning) oraz Odporność na Zimno (Resist Cold).

IV. Sędziowanie.
1 W grze w której toczy się mecz mają prawo znajdować się jedynie gracze aktualnie rozgrywający mecz (bez rezerwowego) i ewentualnie sędzia. W przypadku przebywania w grze innej osoby, gra zostanie zmieniona a jeśli to nie pomoże, drużyna związana z osobą przeszkadzającą w prowadzeniu walki przegrywa mecz walkowerem.
2 Sędziowie mają decydujący głos we wszystkich kwestiach spornych dotyczących walki bądź przestrzegania regulaminu.
3 Sędziowie oraz wszyscy gracze biorący udział w lidze mają prawo prosić każdego innego zawodnika o pokazanie wszystkich używanych przez niego przedmiotów przed walką w celu sprawdzenia czy spełniają one wymogi regulaminu. Brak zgody na pokazanie przedmiotów karany będzie walkowerem dla całej drużyny.
4 Sędziowie oraz wszyscy gracze biorący udział w lidze mogą zażądać podczas trwania meczu zrzutów ekranu (dalej screenshotów) z gry (o czym dalej). Sędziowie mogą żądać zrzutów ekranu dowolną ilość razy, podczas gdy każda drużyna może zrobić to tylko raz w każdym meczu.
5 W przypadku notorycznego braku kultury sędzia ma możliwość zastosowania szeregu kar: przegrana walkowerem, odsunięcie drużyny z rozgrywek w danej edycji ligi (drugi przypadek sędzia musi następnie umotywować).
6 Sędzia ma za zadanie umożliwić optymalne warunki do gry uczestnikom turnieju sięgając w ostateczności po kary.


VI. Walka.
1 Walki toczą się na Krwawym Wrzosowisku (Blood Moor), od wejścia do miasta do Flawii (Flavie).
2 Sędziowie mają prawo wkraczać na pole walki w czasie jej trwania, jednocześnie nie przerywając jej.
3 Każda drużyna musi rozpoczynać dowolny mecz mając w wyjściowym składzie dowolną ilość osób z podstawowego składu. Jednakże gdy drużyna posiada tylko jednego zawodnika automatycznie przyznawany jest walkower.
4 W przypadku wprowadzenia do gry rezerwowego, zastępowany przez niego gracz opuszcza grę. Zmianę taką można przeprowadzić tylko raz w meczu. Rezerwowy nie może wejść do gry podczas trwania walki, musi czekać na zakończenie aktualnej potyczki oraz sygnał (whisper) od sędziego lub kapitana drużyny.


VII. Ograniecznia przedmiotów.
1

Zabronione jest używanie przedmiotów posiadających właściwości:
a) spowolnienie biegania (slows target, np. hełm Twarz Blackhorna (Blackhorn's Face). Przedmiotow tych (np. Siatka Arachnidów (Arachnid Mesh) mogą uzywać postacie walczące za pomocą czarów,
b) ładunki czarów, np. Krwawy Księżyć (Bloodmoon) posiadający 9 ładunków piętnastopoziomowego czaru Krwawy Golem (Blood Golem); dozwolone są jednak przedmioty mające szansę na rzucenie czaru przy ataku (np. 10% szansy na rzucenie czaru Błyskawica podczas ataku),
c) zabronione są wszystkie przedmioty posiadające Wyssanie Życia (Life Tap) np. słowo runiczne Wygnanie (Exile) czy Chwyt Drakuli (Dracul's Grasp) - wyjątek stanowi barbarzyńca, który może nosić w/w rękawice jeśli nie będzie używać skilli prowadzących do castowania Life Tap'a,
d) słowo runiczne Zagłada (Doom),
e) dowolna ilość obrażeń od trucizn (poison damage) z talizmanów; używanie trucizny dozwolone jest tylko i wyłącznie z umiejętności (np. Trująca Nova (Poison Nova) u nekromanty, Poison Javelin u amazonki) lub przedmiotów NIE bedących talizmanami (np. BoTD),
f) buty Szpikoczłap (Marrowwalk) nie mogą być używane przed nekromantę,
g) jakiekolwiek przedmioty dające noszącemu aury paladyna niezależnie czy nosi je paladyn czy inna klasa,
h) dające x% na puszczenie klątwy



5 Rezerwowy zawodnik w czasie trwania walki czeka na kanale przeznaczonym do rozgrywek PCL.
6 Opóźnienie w przesyle informacji między klientem a serwerem (lag) nie jest podstawą do powtórzenia walki.
7 Wyrzucenie jednego z graczy z gry podczas walki równoznaczne jest z jego śmiercią. Drużyna przeciwna ma obowiązek czekać na jego powrót przez 10 minut przed kolejną walką. Jeśli czas ten okaże się niewystarczający, do gry wchodzi rezerwowy bądź kolejna walka rozpoczyna się w niepełnym składzie.



VIII Zabronione jest użycie:a)umiejętności pochodzących z przedmiotów (np. użycie Teleportu z Enigmy) chyba że szczegółowe zasady dopuszczają wyjątki np. ele druid.
b)Wezwanie do Broni (CTA) na 1v1 oraz w szczególnych przypadkach 2v2(opisane w dziale 2v2)
3 "Maksymalne odzyskiwanie życia wynosi 30. Jeśli paladyn używa aur (którejkolwiek lub wszystkich) medytacja/oczyszczenie/modlitwa jego maksymalne odzyskiwanie życia z przedmiotów wynosi 15. " Jesli CTA jest używane TYLKO do BO, wtedy RL z niego nie liczy się do ogólnego limitu.
4 Zabronione są następujące przedmioty:
a) amulet Szansa Saracena (Saracen's Chance) z wersji 1.08 oraz wszelkie inne przedmioty z szansą na rzucenie Zwiększenia Obrażeń (Amplify Damage) oraz Wyssania Życia (Life Tap),
b) amulet Wschodzące Słońce (The Rising Sun), dowolna wersja,
c) pierścień Ściskający Pierścień (Constricting Ring (dowolna wersja),
d) wszystkie przedmioty nielegalnie umieszczone w grze, posiadające statystyki różniące się od oryginalnej wersji przedmiotu oraz wszystkie przedmioty nie umieszczone na liście przedmiotów na oficjalnej stronie Diablo 2 Arreat Summit,
e) wszelkie przedmioty elitarne z wersji 1.08.
f) tarcza Czarnodębowa Tarcza (Blackoak Shield).
g) słowo runiczne Żal (Grief). Wyjątkiem jest Paladyn smiter (odnosi się tylko do tvt),
h) Czarodziejka używająca czaru Zamieć (Blizzard) nie może używać Fantoma Śmierci.
szczepan 13:06:14
5 Wartość redukcji obrażeń (damage reduction) jest dowolna (w grach przeciwko innym graczom w patchu 1.10 maksymalna ilość redukcji obrażeń została zmniejszona z 75% do 50%).
6 Zasady dotyczące absorpcji: każda postać może mieć na sobie po jednym absorbie na każdy żywioł niezależnie od tego czy jest to absorb punktowy czy procentowy z wyjątkiem zimna. Absorb na zimno może składać się z 2 przedmiotów (np. 2x Kruczy Lód (Raven Frost)
7 Maksymalne odporności nie mogą być wyższe niż 85% a całkowita suma odporności nie wyższa niż 200%.
8 Dowolna ilość klejnotów Widok Tęczy (Rainbow Facet) dla każdej postaci.
9

Jedyną postacią mogącą używać Teleportu ze słowa runicznego Enigma jest druid elementalista (walczący czarami, nie wręcz) pod warunkiem, że:
a) nie posiada żadnego absorba, może jedynie używać Zbroi Cyklonu (Cyclone Armor),
b) dozwolone jest użycie czaru Dębowy Mędrzec (Oak Sage) oraz przyzywanie Niedźwiedzia (Grizzly).
c) maxymalna ilość DR (redukcja obrażeń) wynosi 8.
10 Skok (Leap) u Barbarzyńcy zostaje ograniczony do 1pk (maksymalnie można mieć dany w niego tylko 1 punkt umiejętności)
11 Zabronione jest użycie słów runicznych dających aurę przy noszeniu np: Exile, Hand of Justice, Brand, Destruction, Doom, Dragon, Edge, Faith, Fortitude(dozwolone tylko na 3v3/4v4), Grief(dozwolone tylko dla smitera na TvT), Harmony, Ice, Infinity, Insight, Last, Wish, Lawbringer, Phoenix, Pride


Post został pochwalony 0 razy

 
Zobacz profil autora
 Forum www.npkclan.fora.pl Strona Główna -> Pcl Rulez
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

 Opcje
 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wyświetl posty z ostatnich:   
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Illusion template v.1.0.2 © Jasidog.com
Powered by phpbb, copyright the phpbb group Template by jasidog.com
Regulamin